Wednesday, September 8, 2010

LEBIH 32 TAHUN BERSAMA

Hasil perkongsian hidup selama lebih 32 tahun, kami telah dikurniakan 4 orang anak yang telah pun dewasa. Isteri saya seorang pesara guru, telah menyumbangkan bakti selama 25 tahun di 13 buah sekolah menengah di Malaysia. Hampir menyelesaikan tugas mendidik anak-anak di mana anak sulong berkelulusan arkitek. Anak kedua, ketiga dan ke empat dalam bidang perubatan.

Anak sulong mempunyai 2 orang anak (2 cucu lelaki), anak kedua saya mempunyai 2 orang anak juga (2 cucu perempuan), anak ketiga telah mendirikan rumah tangga dengan seorang doktor perubatan juga dan anak ke empat kini di tahun akhir MBBS. Kini,cucu ke empat perempuan tinggal bersama saya dan isteri.

Alhamdulillah juga, telah 2 kali saya bersama isteri berpeluang menunaikan haji pada tahun 1993 dan tahun 2007. Harapan saya untuk ke Mekah sekali lagi jika diberikan kesempatan untuk menunaikan haji pada tahun 2011 atau 2012.

No comments:

Post a Comment