Saturday, February 14, 2009

SANIATUL WADA BALIK MALAYSIA

Tepat jam 6.31 petang, 8 Februari, 2009; anak bongsu saya selamat sampai di KLIA dari Dublin, Ireland setelah lebih 14 jam penerbangan. Kami sekeluarga menanti penuh debaran kerana maklumlah sudah hampir 18 bulan tidak bertemu (sejak balik bercuti April 2007). Kini Saniatul Wada (Awa) balik untuk menyambung pengajian MBBSnya di Penang Medical College (PMC) di bawah twinning program bersama RCSI, Dublin. Program di Dublin telah dilalui selama 2 1/2 tahun dan baki 2 1/2 tahun lagi ialah di PMC pula.

Masa berlalu amat pantas sekali, selama 2 1/2 tahun terasa sekejap sahaja. Saniatul Wada akan menyambung pengajiannya di semester 2, tahun 3 (clinical years) di PMC berserta latihan klinikalnya di Hospital Besar, Pulau Pinang. Beliau akan menamatkan pengajian MBBSnya dalam bulan Mac 2011 sebelum saya bersara wajib pada 5 Mei, 2011. InsyaAllah dengan berkat doa dan usaha gigih kita boleh berjaya.

2 comments:

  1. Seronoknyer Awa dah balik...kami pun nak balik jugak April nanti.

    ReplyDelete
  2. hello..we are designer..we are happy to design for your graphic.anything will do especially in tshirt and namecard or logo..feel free to surf our webpage for our portfolio..

    thank you


    chronicgerilla
    www.chronicgerilla.blogspot.com
    chronicgerilla@gmail.com

    ReplyDelete