Thursday, January 8, 2009

KENALAN SINGKAT SAMA BERFOTO

Foto ini merupakan foto bersama kenalan baru dari Seberang Jaya? Masa singkat berkenalan di dataran Ka'abah menyebabkan masing-masing tiada mencatitkan alamat atau nama masing-masing. Oleh itu saya tidak dapat butir-butir kenalan singkat yang sama berposing di hadapan bahagian yang menghadap pintu Ka'abah ini. Beliau berasal dari Seberang Jaya dan kemungkinan akan dapat bertemu di Masjid Seberang Jaya pada masa cuti nanti. Doa saya agar dapat bertemu semula di Seberang Jaya nanti......

Bangunan hotel mewah di belakang merupakan salah sebuah yang didiami oleh jamaah pakej yang bernilai RM90,000 seorang. Datuk K dan isteri Datuk Siti Nurhaliza merupakan mereka yang datang dengan pakej ini pada musim haji 2007 yang lalu. Rupa-rupanya dari sumber maklumat yang boleh dipercayai, terdapat lebih 40 orang jamaah Malaysia yang mengerjakan haji dengan pakej RM90,000 seorang...? Alhamdullilah, ramai juga orang Malaysia yang kaya raya dan berkemampuan mengerjakan haji dengan pakej yang mahal ini.

Untuk makluman, mulai musim haji tahun 2008, Lembaga Tabung Haji (LTH) juga telah menyediakan pakej haji mewah dengan kos sebanyak RM99,940.00 seorang. Pakej ini memang telah diiklankan oleh LTH.

No comments:

Post a Comment